به گزارش ایرنا، حمید ملانوری روز یکشنبه در همایش تشکل های کارگری و کارفرمایی استان کرمان با اشاره به اینکه تفاوتی بین ارکان نظام با تک تک افراد در جامعه نیست زیرا در این جامعه هر فردی وظیفه و مسئولیتی دارد افزود: عامه کسانی که در دستگاه دولتی فعالیت دارند، فرزندان همین خانواده های کارگری هستند و سختی کار این قشر را درک می کنند.
وی با اشاره به وضعیت کشور گفت: شرایط حاکم بر این کشور عمومی است اما عدم هماهنگی ها و تعامل ها سبب به وجود آمدن مشکلات و درگیری هایی در داخل می شود.
ملانوری با بیان اینکه هدف جدید استکبار جهانی در جنگ روانی بی اعتمادی و بی انگیزگی بین مردم است گفت: فراخوان هایی که از رسانه های معاند در کشور القا می شود،مهره چینی دشمن است.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان کرمان با قدردانی از جامعه حمل و نقل استان کرمان خاطرنشان کرد: 15 هزار کامیون حمل و نقل در این استان وجود دارد که در زمان اعتصاب رانندگان سراسر کشور حمل و نقل استان به خوبی این موقعیت را درک کردند.
ملانوری گفت: جمهوری اسلامی ایران یک حکومت مستقل، کارآمد و مردم سالار است که مشکلات داخلی باید با همدلی و هم افزایی همه آحاد جامعه برطرف شود.
وی با تاکید براینکه در قالب مدیریت بومی تلاش می شود از مسائل و منافع مردم این استان حمایت شود گفت: در هفته آینده کمیسیون کارگری استان کرمان تشکیل و مطالبات کارگران در این کمیسیون توسط کارگران ارائه می شود.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.