به گزارش خبرنگار ایرنا ، کوروش محمودیان روز شنبه در آئین تجلیل از آزادگان سرافراز گیلانغرب ، افزود: استقامت و پایمردی آزادگان در زندان های دشمن بعثی و صبر و بردباری خانواده های آنان
حماسه ای ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خلق کرد که تا ابد زنده و جاوید است.
وی اظهار داشت: امروز نظام اسلامی به خود می بالد که در سایه استقامت آزادگان و ایثارگری شهدا و ملت ایران ، دشمن موفق نشد حتی یک وجب از خاک میهن را تصرف کند.
فرماندار گیلانغرب بیان کرد: حاصل هدایت و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ، استقامت و ایثار آزادگان سرافراز و جانفشانی شهدا و جانبازان ، امنیتی است که اکنون در مناطق مختلف کشور شاهد آن هستیم.
محمودیان ادامه داد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی فراوان در راه میهن و آزادگان سرافراز نیز همانند کوهی استوار سال ها رنج و مشقت را در زندان های بعثی تحمل کردند تا اکنون ایران اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی گفت: شما آزادگان امروز هم ثابت کردید که همانند هشت سال دفاع مقدس همواره مدافع سرسخت نظام و انقلاب هستید و از آرمان های امام و ارزش های ناب اسلامی تبعیت و پیروی می کنید.
سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی بیان کرد: آزادگان سرافراز ثابت کردند که هر وقت لازم باشد به میدان دفاع می آیند و در راه دفاع از خاک وطن ، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
در این آئین ، از 2 کتاب در حوزه دینی و قرآنی که توسط یکی از آزادگان سرافراز گیلانغرب به رشته تحریر درآمده بود ، رونمایی شد.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، 141 آزاده سرافراز دارد که سه تن از آنان در اسارتگاه های دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمدند.
7079/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.