مهدی همتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: اساسه برای نخستین بار به عنوان یک بانوی کرمانشاهی در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت.
وی یادآور شد، اسامه برای حضور در این رقابتها باید از قبل در 2 مسابقه کسب سهمیه شرکت می کرد که این بانوی کرمانشاهی موفق شد سهمیه را به صورت کامل به دست آورد.
این مسئول افزود: با دعوت فدراسیون روسیه و با موافقت فدراسیون تکواندو ایران، 12 تکواندوکار ملی پوش جوان کشورمان زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را با همکاری کشورهای تونس، قزاقستان، صربستان، ترکیه و آلمان به سرمربیگری فاطمه صفرپور شروع کرده اند.
همتی ادامه داد: این ورزشکاران پس از بازگشت از تمرینات روسیه، این برنامه را در تهران به منظور شرکت در مسابقات آرژانتین ادامه خواهند داد.
وی از وجود 2 هزار و 900 تکواندوکار بانو در کرمانشاه خبر داد که بخشی به دلایل متعدد از قبیل عدم تمدید، فاقد بیمه هستند.
رییس هیات تکواندو کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات استانی برای تمام رده های سنی برگزار می شود، افزود: نفرات برتر به مسابقات کشوری و سپس برای شرکت در مسابقات جهانی اعزام می شوند.
وی با تاکید براینکه پتانسیل های خوبی در زمینه بانوان وجود دارد، افزود: در شهریور ماه امسال مسابقات نونهالان کشوری در زنجان برگزار می شود.
در کرمانشاه بالغ بر هفت هزار و 500 ورزشکار زیرنظر هیات تکواندو استان فعالیت می کنند که حدود 60 درصد آن ها را آقایان و 40 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.