به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرادعلی تاتار روز دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی قصرشیرین افزود: باید قبل از تبدیل شدن یک مساله و مشکل به بحران اجتماعی ، راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن توسط دستگاه های متولی ارائه شود.
وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان مهمترین سرمایه ها و عنصر پیشرفت و توسعه یک کشور هستند که باید به مشکلات آن ها به صورت جدی توجه شود.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: متاسفانه با گسترش فضای مجازی و گرایش این قشر پویا و فعال به این فضا ، باید برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.
تاتار افزود: مناطق حاشیه نشین شهر ، زنان بدسرپرست و بی سرپرست ، مشکلات ناشی از اعتیاد و توجه به امور کارگران از مهمترین مواردی است که باید برای رفع مشکلات فراروی در این بخش راهکار و برنامه ریزی مشخصی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مردم می توانند خود در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا کنند ، گفت: با توجه به ماهیت نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از احکام دین اسلام است ، نقش روحانیان در مساجد و پایگاه های دینی می تواند در این زمینه راهگشا باشد.
شناسایی کانون های آسیب اجتماعی ، توجه به آسیب های ناشی از فضای مجازی و توجه به مشکلات بانوان ، از دیگری مواردی بود که فرماندار قصرشیرین بر آن ها تاکید کرد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.