به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام رحیم جعفری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی ستاد دهه کرامت که با حضور نمایندگان ٢٠ دستگاه عضو برگزار شد، افزود: دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با میلاد امام رضا (ع) پایان می یابد.
وی اظهار داشت: ستاد دهه کرامت با عضویت ٢٠ دستگاه در کشور و به تبع آن ادارات متناظر در استان ها، در طول این دهه به اجرای برنامه های متنوعی که منتسب به حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و خواهر عظیم الشأن ایشان حضرت فاطمه معصومه (س) می پردازند.
جعفری، هدف از برگزاری این نشست را اعلام برنامه های دستگاه های عضو و هماهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های دهه کرامت عنوان و اظهار کرد: آغاز این دهه از روز یکشنبه (٢٤ تیر) مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر شروع شده است.
وی اعلام کرد: بیش از یک هزار برنامه در دهه کرامت در دست برنامه ریزی و اجراست که به صورت تخصصی و عمومی در قالب جشن ها و برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: پیش بینی این تعداد برنامه از سوی دستگاه های عضو در ستاد دهه کرامت، نشان می دهد که همه دستگاه ها این ایام را با حساسیت دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت غالباً به صورت عمومی و متفرقه با مخاطبان خاص هر یک از دستگاه ها برگزار می شود، پیشنهاد داد: جشن بزرگ کرامت همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) در قالب یک برنامه واحد برای عموم شهروندان کرمانشاهی با مشارکت تمام دستگاه های عضو ستاد برگزار شود.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.