به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری پاوه که در سرسرای اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، با وجود توطئه های متعدد دشمنان هرگز در اراده مصمم و عقیده و باور ملت در چهار دهه گذشته نسبت به نظام کمترین خللی وارد نشد و با ثبات قدم ، حضور هوشیارانه و مقاومت و ایستادگی مردم عمر با برکت انقلاب و نظام با عزت و سربلندی سپری شده است.
وی با اشاره به موضع گیری جدید امریکا و تحرکات دشمنان نظام از جمله هیاهوی منافقین در پاریس گفت: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی یک امتحان و آزمایش مهم دیگر در پیش رو دارند که خنثی کردن آن مستلزم هوشیاری و همراهی مردم و درایت و تدبیر و برنامه ریزی درست مسئولان است.
امام جمعه پاوه با تشریح و تبیین وظایف افراد و مسئولان در جایگاه حقیقی و حقوقی گفت؛ اگر هر یک از ما در پست و جایگاه خویش پایبند به اعتقاد و باور خویش باشیم و دشمن از ناحیه ما نتواند نفوذ کند کشور ما از گزند تهدید و تهاجم دشمنان مصون خواهد ماند.
قادری افزود: باید امروز مدیریت و مشاغل حساس را به دست افرادی دهیم که معتقد، متعهد و آگاه و عالم به امور آن پست و شغل باشند.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز گفت: توسعه پایدار در بستر آرامش و امنیت میسر می گردد و آرامش و امنیت محصول و نتیجه وحدت ، همدلی و هم افزایی مردم و مسئولان است.
بهرام سلیمانی، جلب رضایت و اعتماد مردم و ارتقای دلبستگی آنان به نظام را از وظایف و رسالت مسئولان عنوان کرد و گفت: این مهم با تزریق روحیه شادی و نشاط در جامعه میسر می شود.
وی یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید را توجه به زنان و جوانان و گماردن پست های مدیریتی به این 2 قشر عنوان کرد و گفت: خداوند را شاکریم که امروز در مجموعه فرمانداری پاوه شاهد اعتماد مجموعه مدیریتی این فرمانداری به تقویت نیروهای دارای اولویت مدیریتی در حوزه زنان و جوانان هستیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در ادامه خانم 'گونا احمدی' را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه و 'محمد ریوگار نصری' را به عنوان بخشدار باینگان معرفی کرد و از زحمات و خدمات هفت ساله اردلان حاتمی در سمت بخشدار باینگان قدردانی کرد.
فرماندار پاوه نیز در باره مبادلات مرزی کوله بری به شیوه جدید، استفاده بهینه از انرژی بخصوص آب و برق با توجه به مشکلات کشور سخن گفت و اظهار داشت؛ همه ما باید در صرفه جویی از انرژی تلاش کنیم.
پرویز ایده پور، طول خطوط برق شهرستان را 548 کیلومتر و تعداد پست های آن را 372 دستگاه عنوان کرد و گفت؛ پیک بار شهرستان در زمستان 13 مگاوات و در تابستان 17 مگاوات است.
وی ادارات را مکلف به صرفه جویی و استفاده بهینه از آب و برق و اجتناب از استفاده بی رویه از کولر به ویژه کولرهای گازی توصیه کرد.
فرماندار پاوه با اشاره به بارندگی های خوب سال گذشته و امسال و پوشش گیاهی غنی شهرستان بر لزوم حفاظت از منابع ملی و ضرورت پیشگیری از آتش سوزی در این منابع تأکید کرد.
در این جلسه رئیس اداره برق شهرستان پاوه در باره وضعیت شبکه برق و چرایی خاموشی های اخیر مطالبی بیان کرد و گفت؛ کاهش منابع آبی و ذخیره سدها مهمترین عامل در اعمال خاموشی ها است.
خلیل خوشرو افزود: وضعیت انرژی برق با توجه به کم آبی و کاهش بارندگی در اکثر نقاط کشور و چرخه نیروگاههای آبی که در این راستا با کاهش ذخیره آبی پشت سدها مواجه شده ایم.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.