به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار لطفعلی پاکباز روز جمعه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه، با اشاره به وسعت زیاد مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود آلوده بودن فضای پیرامون این مرزها امروز کشورمان یکی از امن ترین کشورهای منطقه است.
وی اظهار داشت: این مهم نتیجه هوشیاری و همراهی مردم در کنار وحدت و همدلی و هم افزایی بسیار خوب نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی است که جمهوری اسلامی را به کشوری مقتدر در منطقه تبدیل کرده است.
وی از امنیت کامل و پایدار در مرزهای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: هدف ما علاوه بر ایجاد امنیت در مرزها، تبدیل تهدیدهای مرزی به فرصت است.
فرمانده مرزبانی کرمانشاه افزود: این مهم را با وحدت و همدلی با دیگر نیروهای مستقر در مرز و مرزنشینان، تعامل مطلوب با همسایگان، مقابله جدی با قاچاق، کنترل و نظارت بر مبادلات مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان عملی خواهیم کرد.
وی در ادامه سرهنگ 'رسول سراب خشکه' را به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان پاوه معرفی و از زحمات و خدمات سرهنگ 'حجت اله کریمی' فرمانده سابق این هنگ قدردانی کرد.
حجت الاسلام امینی رئیس عقیدتی و سیاسی مرزبانی کرمانشاه نیز پست ها را گذرا دانست و گفت: آنچه از آدمی به جا می ماند نام نیک و خدماتی است که برای مردم انجام می دهد لذا باید در مدت زمانی که مسئولیتی داریم در راستای خدمت به مردم و رضایت آنها گام بر داریم.
شهرستان پاوه با بیش از 82 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و بیش از 62 هرار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.