پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ 'فضل الله شیری' اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم بیست و نهمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) پلیس راهور محدودیت های ترافیکی را از ساعت 17:45 دقیقه روز دوشنبه در مسیرهای منتهی به مسجد جامع اعمال خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: از ساعت یاد شده تا پایان شب تردد خودرو از میدان آزادی به سمت خیابان مدرس، سبزه میدان، سه راه نواب و تقاطع امیرآباد ممنوع خواهد بود.
شیری اظهار کرد: از شهروندان انتظار می رود در صورت امکان برای حضور در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) و تردد در مسیرهای یاد شده از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در ادامه از اندیشیده شدن تمهیدات ترافیکی در شب‌‌ های پرفیض قدر نیز خبر داد و گفت: این تمهیدات به منظور نظم ‌دهی به بار ترافیکی و زمان تردد شهروندان به اماکن مذهبی و مساجد اندیشیده شده است.
وی افزود: در شب های قدر و در مسیر میدان آزادی به سمت سه راه نواب شهر کرمانشاه بصورت ویژه پوشش ترافیکی داده و محدودیت های ترافیکی لازم اعمال می شود.
سرهنگ شیری همچنین در خصوص زمان اعمال محدودیت ها نیز گفت: این محدودیت از هنگام اذان مغرب تا پایان برنامه های مخصوص شب قدر ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه گفت: انتظار می رود در این شب ها شهروندان از پارک خودرو در مسیر میدان آزادی به سمت سه راه نواب خودداری کرده و تا حد امکان از تردد با خودروهای شخصی پرهیز کنند.
وی در پایان و با بیان اینکه تدابیر لازم برای نظم و کاهش ترافیک درون شهری در ایام روز قدس و عید فطر نیز اندیشیده شده است از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل با شماره تلفن‌های 110 مرکز فوریت های پلیسی و 120 پلیس راهور تماس بگیرند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.