ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی، با توصیه به مدیران و مسئولان برای ممانعت و جلوگیری از قاچاق و تاکید بر عزم جزم آنان برای مبارزه با سودجویان افزود: از دولت می خواهیم مرزها را که منبع درآمد مردم مرزنشین است برای فعالیت های کوله بری آنها باز کند.
وی در ادامه، فساد و شیوع رشوه در برخی طبقات مختلف را زیبنده جامعه اسلامی ندانست و گفت: رشوه خواری در هر شکل و هر نامی حرام است و خداوند به صراحت به رشوه دهنده و رشوه گیرنده هشدار داده است.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با انتقاد از رفتارهای اشرافی و متکبرانه عده ای و نمایش آن در خیابان ها، چنین اعمالی را در حالیکه مشکلات عدیده اقتصادی مردم را در فشار قرار داده و خانواده ها از برخی امکانات بی بهره اند، خطرناک و موجب ناراحتی دانست.
ماموستا محمدی همچنین با تقدیر از زحمتکشان حوزه امنیت بخصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشاره به برخی تلاش های آنان، گفت: ملت به خوبی به استقرار امنیت در جامعه و آرامش خاطری که حاصل زحمات نیروهای امنیتی است پی برده اند و قدردان کسانی کسانی هستند که شبانه روز با اخلاص از جان خود می گذرند تا آنان در امنیت به زندگی بپردازند.
وی با سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال به دلیل نعمت باران و خوشحالی مردم به سفر اخیر وزیر نیرو به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با وجود بارش های خوب مشکل کم آبی بسیار جدی است و نیاز به صرفه جویی و فرهنگ سازی در این زمینه ضروری است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود صفات شیطانی همچون تکبر و خودخواهی را رذایلی دانست که نباید فرد مسلمان به آن آلوده شود.
ماموستا محمدی با اشاره به عاقبت متکبران و ظالمان که در قرآن به آنها پرداخته ، گفت: اگر کسی توان و امکاناتی دارد، به جای آنکه دیگران را با نمایش آنها آزار دهد و فخر بفروشد دست افتاده ای را بگیرد تا خود نیز گرفتار آن نشده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.