به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: واقعیت این است دیگر نمی شود با پول نفت کشور را اداره کرد و باید به دنبال منابع اقتصادی دیگری باشیم.
وی با تاکید بر اینکه تا پایان اسفند سال جاری کار تجهیز و ساخت ایستگاه های پمپاژ آب سد زاگرس باید به اتمام برسد، گفت: هماهنگی نکردن بین دستگاه های مربوطه منجر به معطلی و کندی اجرای برخی پروژه ها شده است.
رحیمی، افزایش بیکاری در استان را یکی از نتایج هماهنگی نکردن بین دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: مدیران و کارشناسان با دغدغه بیشتری نسبت به حل اختلافات خود اقدام کنند تا مردم از مشارکت و همکاری با آنها دلسرد نشوند.
وی با اشاره به اینکه حدود 400 هکتار حوزه سد زاگرس معطل اختلافات اجتماعی بین روستاییان و معارضان زمین های کشاورزی است، افزود: دستگاه های مربوطه هرچه سریعتر نسبت به حل این موضوع اقدام کنند.
در این جلسه از مجریان پرورش ماهی قفس سد زاگرس و امور آب منطقه ای به دلیل اشتغال زایی و رعایت استانداردهای محیط زیستی تقدیر شد.
سد زاگرس به عنوان بزرگترین سد خارج از بستر کشور در شهرستان گیلانغرب قرار دارد.
سد زاگرس در مساحتی بالغ بر یکصد هکتار احداث شده که حجم ذخیره آب آن 51 میلیون متر مکعب و طول تاج آن یک هزار و 230 مترمی باشد که 48 متر ارتفاع از بستر رودخانه دارد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 940 هزار هکتار زمین کشاورزی و باغ است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.