رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در دیدار فینال و نهایی رقابت های هندبال نوجوانان کشور تیم تهران جنوب در دیداری تماشایی موفق شد با حساب 28 بر 27 مقابل کرمانشاه صاحب برتری شود.
ناصر سلیمی یادآور شد: در دیدار رده بندی نیز تیم قزوین توانست با نتیجه 31 بر27 از سد تیم تبریز عبور کند و مقام سومی این رقابت ها را بدست آورد.
وی یادآور شد: تیم کرمانشاه در دور رده بندی با شکست دادن تیم های مشهد، قزوین، قم به نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله نیز با برتری مقابل تبریز فینالیست شد.
رئیس هیات هندبال کرمانشاه ادامه داد: تیم تهران نیز تا رسیدن به فینال موفق به شکست تیم های تربت جام، تبریز، سنندج و قزوین شد.
مهمان ویژه مسابقات رده بندی و فینال هندبال نوجوانان کشور علی ‌رضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان بود.
سلیمی یادآوری کرد: کرمانشاه، سامنات قرچک، تبریز، قزوین، تهران جنوب شرق، مشهد، کردستان و تربت جام هشت تیم حاضر در مسابقات را تشکیل می دادند.
وی در پایان اظهار داشت: مسابقات هندبال نوجوانان گروه شمال کشور از دوم تا ششم اسفند در سرسرای امام سجاد (ع) شهر کرمانشاه برگزار شد.
در استان کرمانشاه بالغ بر 2 هزار نفر زیرنظر هیات هندبال فعالیت می کنند که 60 درصد آن ها را آقایان و 40 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.