به گزارش ایرنا، معاون سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه برگزاری این جشنواره را در راستای تقویت وحدت و حمایت از گروههای مولودی خوان عنوان کرد و افزود: 21 گروه از شهرستانهای استان کرمانشاه برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.
سرهنگ زین الدین گفت: در مرحله مقدماتی این گروهها با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت پنج گروه موفق به حضور در مرحله پایانی شدند.
وی اظهار کرد: امروز در مرحله نهائی پنج گروه به رقابت پرداختند که در پایان و با اعلام نظر هیات داوران گروه روجیار از پاوه اول و گروه های نینوا و هورامان به ترتیب از کرمانشاه و پاوه دوم و سوم شدند و گروههای بعثت روانسر و محمد رسول الله دالاهو نیز چهارم و پنجم شدند.
امام جمعه پاوه نیز در این جشنواره با تشریح جایگاه هنر از دیدگاه اسلام و نقش موسیقی در تبلیغ و گسترش دین گفت: امروزه دشمنان از طریق هنر و موسیقی و استفاده ابزاری از این سلاح برنده بصورت شبانه روزی درصدد اغفال جوانان، مخدوش کردن فکر و اندیشه آنها و تضعیف اخلاق و بنیان خانواده ها هستند.
ماموستا ملا قادر قادری افزود: هر زمان و در هر مکان علم وهنر در راستای تشویق و ترغیب مسلمانان به حفظ اخلاق و دینداری و دفاع از اسلام و گسترش آن باشد مقبول و مشروع است.
امام جمعه پاوه با تشریح ارتباط دین با هنر گفت: صدای خوب یکی از هنرهای مقبول و پرطرفدار در جامعه است و هرگاه افراد با صوت زیبا و دلنشین آیات نوربخش قرآن را تلاوت می کنند جلوه ای از قدرت الهی نمایان می شود که هر فردی را مجذوب خود می کند.
ماموستا قادری به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با استفاده از رسانه های متعدد و شبکه های اجتماعی فراوان با تمام قدرت در جهت تضعیف اخلاق، اغفال جوانان، مخدوش کردن افکار و اندیشه های آنها و تضعیف بنیان خانواده های ما تلاش می کنند.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.