ناصر محمدصالحی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: سامان حیدری، سعید احمدی و احسان حیدری مدال آوران تیم کاراته کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور بودند.
وی افزود: در رقابت های وزن 84+ کیلوگرم که با حضور 36 ورزشکار برگزار شد، سامان حیدری کاراته کا کرمانشاهی در دیدار فینال با برتری مقابل ورزشکار گیلانی توانست صاحب مدال طلا شود.
محمدصالحی ادامه داد: مقام سوم مشترک و مدال برنز این وزن هم به ورزشکارانی از استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس رسید.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: در مسابقات وزن 67- کیلوگرم نیز سعید احمدی دیگر کاراته کا کرمانشاهی که به دیدار فینال راه پیدا کرده بود در این مرحله با قبول شکست مقابل حریف قزوینی به مدال نقره بسنده کرد.
وی با اشاره به حضور 59 کاراته کا در وزن منفی 67 کیلوگرم، یادآور شد: مدال برنز مشترک این وزن هم به کاراته های تهرانی رسید.
محمدصالحی در ادامه به رقابت های وزن 84- کیلوگرم که 40 کاراته کا در آن حضور داشتند، اشاره و اظهار کرد: احسان حیدری از کرمانشاه در دیدار فینال مقابل حریف کردستانی نتیجه را واگذار و به مدال نقره رسید.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: در این وزن کاراته کاهای مازندران و تهران مقام سوم مشترک را کسب و به مدال برنز رسیدند.
وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی، تهران با هشت مدال (2 طلا، 2 نقره، 4 برنز) قهرمان شد، کرمانشاه با سه مدال (یک طلا و 2 نقره) مقام دوم را کسب کرد و نایب قهرمان و گیلان هم با چهار مدال (یک طلا، یک نقره و 2 برنز) سوم شد.
محمدصالحی در پایان اظهار کرد: نفرات برتر این رقابت ها که به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار شد، به اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران دعوت می شوند.
3033/7458
خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.