به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از شریف خسروی در جلسه ای برای بررسی اجرای چندین طرح در استان افزود: برای توسعه و پیشرفت استان نیازمند سرمایه گذاری های داخلی و خارجی هستیم و مدیران در این زمینه باید همراه و همدل باشند.
وی با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای اجرای چندین طرح با استفاده از سرمایه گذاری خارجی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است که یک بوستان بسیار مدرن و بزرگ و همچنین یک هتل 5 ستاره در محدوده شهر کرمانشاه با همکاری سرمایه گذاران خارجی ایجاد شود لذا ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی موظف به معرفی زمین برای اجرای این طرح ها هستند.
خسروی تصریح کرد: با توجه به احداث پارک جنگلی سراب قنبر و یا وجود پارک جنگلی در اطراف شهر بیستون می توان این طرح ها را در قالب همین زمین های موجود احداث کرد یا اینکه منابع طبیعی زمین هایی که در اختیار دارد و برای اجرای این طرح های گردشگری مناسب هستند باید نسبت به معرفی چنین اراضی هر چه سریعتر اقدام کند.
وی همچنین با اشاره به اجرای یک طرح توریستی و محصولات صنایع دستی و ایجاد بازارچه برای تولید پوشاک برند در شهرستان هرسین گفت: اقدام های لازم برای اجرای این طرح ها و همچنین یک هتل جدید با همکاری فرماندار شهرستان هرسین صورت گرفته لذا دستگاه های ذیربط در این زمینه باید نهایت همکاری و تلاش خود را بکار گیرند.
در ادامه این جلسه فرماندار هرسین نیز گفت: طی گفتگوهای انجام شده با یک سرمایه گذار قرار است که وی برای احداث یک سوله محصولات صنایع دستی، هتل، فضای سبز و بازارچه برای تولید پوشاک برند در این شهرستان اقدام کند که بدون تردید با اجرای این طرح ها فضای کسب و کار در منطقه تغییر خواهد کرد و این شهرستان با تحول مواجه خواهد شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
براساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری کرمانشاه 22 درصد است که در صدر استان های کشور قرار دارد.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.