هوشنگ بازوند روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی مردم کرمانشاه که علیه ناآرامی های اخیر برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهبود شرایط اقتصادی و افزایش سطح رفاه عمومی نیاز به بستری آرام و امن دارد.
وی ادامه داد: وقوع چنین اتفاقات و ناآرامی هایی باعث می شود که ایجاد تولید و اشتغال با چالش مواجه شده و پیشرفتی حاصل نشود.
بازوند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و آن ها هر زمان که احساس کردند دشمنان قصد ضربه زدن به نظام را دارند خود به میدان آمده و با تمام وجود از انقلاب حمایت و پشتیبانی کرده اند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در 38 سالی که از عمر انقلاب می گذرد خود مردم از آن حفاظت و پاسداری کرده اند، گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب شهدای زیادی داده ایم و مردم اجازه نمی دهند خون آن عزیزان پایمال شود.
وی ادامه داد: امروز مردم با بصیرت کرمانشاه به میدان آمدند تا جلوی افرادی که به بهانه مطالبات اقتصادی و در اصل برای ضربه زدن به انقلاب و نظام، ناآرامی ایجاد کرده و به اموال عمومی آسیب وارد می کنند، بایستند.
بازوند اظهار کرد: البته همه مسئولان هم قبول دارند که مردم در حوزه اقتصادی مطالباتی دارند و از موضوع بیکاری رنج می برند ولی دولت با تمام توان تلاش می کند این مشکلات را حل و یا حداقل کاهش دهد.
وی در پایان گفت: حساب آن عده که به اموال عمومی آسیب وارد می کنند از مردم و آن هایی که مطالبات اقتصادی دارند، جداست و دستشان برای مردم رو شده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.