محمودرضا نیازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون 130 واحد تولیدکننده فعال در حوزه صنعت ساختمانی در استان کرمانشاه و زیر نظر اداره کل استاندارد فعالیت می کنند.
وی افزود: با مشاوره های فنی و تخصصی کارشناسان اداره کل استاندارد از بین 258 فرآورده ساختمانی زیرپوشش در استان، 256 فرآورده تاکنون تعیین تکلیف شده است.
نیازی ادامه داد: از تعداد فرآورده های تعیین تکلیف شده نیز تاکنون 100 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای این فرآورده ها صادر و دارای اعتبار می باشد.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه در ادامه ضمن تاکید بر لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و تولید داخل استان برای بازسازی مناطق زلزله زده افزود: تعداد 42 واحد تولیدکننده بتن آماده و شن و ماسه در استان فعال و دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد هشت واحد تولید کننده بتن آماده و 9 واحد تولید کننده شن و ماسه در مناطق زلزله زده فعالیت دارند.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه با اشاره به اینکه لیست واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی دارای نشان استاندارد به دستگاه های ذیربط از جمله استانداری و بنیاد مسکن، ارسال شده است، افزود: واحدهای تولیدی دارای نشان استاندارد استان توان تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده را دارند.
وی در پایان گفت: انتظار می رود پیمانکاران و دستگاه های متولی از حداکثر ظرفیت واحدهای تولیدی با کیفیت استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده برای رونق تولید و اشتغال در استان استفاده نمایند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.