به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه در مراسم اعزام این روحانیون گفت: این افراد از مناطق زلزله زده سرکشی و خدماتی به آنها ارائه می کنند.
حجت الاسلام سجاد کریمی افزود: تاکنون یک هزار و 200 طلبه و روحانی شیعه و سنی از سراسر کشور به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شده اند.
وی کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را تجلی اتحاد ملی و اسلامی در کشور دانست و اظهار داشت: این اتحاد و برادری مشت محکمی بر دهان دشمنان و در راس آنان رییس جمهوری امریکا است.
حجت الاسلام کریمی، با محکوم کردن اظهارات سخیف رییس جمهوری امریکا خاطرنشان کرد: رژیمی که کشور نداشته باشد چطور می تواند پایتخت داشته باشد.
یکی از روحانیون شهرستان جوانرود نیز با تبریک هفته وحدت به توطئه های استکبار جهانی در منطقه و ایجاد فتنه در بین امت اسلامی اشاره کرد و اعلام قدس بعنوان پایتخت رِژیم اشغالگر صهیونیستی از سوی رییس جمهوری آمریکا را نشانه عجز و ناتوانی آنها در مقابله با بیداری مسلمانان دانست.
ماموستا ملا هادی زکایی افزود: وحدت و برادری بهترین راهکار برای غلبه بر توطئه های دشمنان است که باید بیش از پیش این اتحاد و برادری تقویت شود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.