به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری به نقل از هوشنگ بازوند در جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری استان اعلام کرد: برای استفاده از فاینانس و منابع خارجی به یک پیگیری ویژه نیاز داریم و باید تلاش شود تا برخی از پروژه ها در استان قادر به استفاده از این منابع شوند.
وی با اشاره به تعیین 14 پروژه در سطح استان برای معرفی و استفاده از منابع خارجی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا پایان سال بتوانیم مصوبه شورای اقتصاد را برای استفاده از این منابع برای یک تا 2 پروژه بگیریم و 14 پروژه نیز تا پایان نیمه اول سال آینده تعیین و تکلیف شوند.
وی اظهار داشت: مدیران ذیربط باید از طریق وزارتخانه های خود به رازیزنی و هم افزایی برای معرفی پروژه ها برای دریافت و استفاده از منابع خارجی بپردازند و در این راستا تلاش ویژه ای داشته باشند زیرا عملکرد این مدیران مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: باید با اطلاعات کافی به سمت استفاده از منابع خارجی برای اجرای پروژه های تعیین شده در استان برویم بطوریکه تا پایان نیمه اول سال آینده اجرای چندین پروژه اقتصادی در استان با استفاده از این منابع شروع شود.
وی در پایان گفت: استفاده از تسهیلات و منابع خارجی یک فرصت برای استان است که می تواند کمک حال استان باشد لذا این موضوع باید به صورت مستمر مورد توجه مدیران باشد و لحظه ای از آن غافل نباشند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با حدود 30 هزار نفر اشتغالزایی است.
استان کرمانشاه با 22 درصد نرخ بیکاری در صدر استان های کشور قرار دارد.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.