به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه کنگاور با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امروز براساس روایات اهل سنت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) است و هفته وحدت که از سوی امام راحل به عنوان یک نقطه هدفمند و محوری در این نظام تعیین شده نیز از امروز آغاز می شود.
وی با اشاره به توطئه های استکبار در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی اظهار کرد: نفوذ دشمن در منطقه با ایجاد اختلاف میان مسلمانان فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم انقلابی کرمانشاه و سیستان و بلوچستان از دیرباز مدافع انقلاب و ولایت بوده اند، ادامه داد: بیش از هر زمان دیگری نیاز است مسلمانان دست یکدیگر را بگیرند زیرا اسلام به پشتیبانی مسلمانان در مقابله با کفر نیاز دارد.
خطیب جمعه کنگاور در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس نیز گفت: مجلس شورای اسلامی عصاره انسانهای سیاسی، مجاهد و برجسته برگرفته از رای مردم است.
وی افزود: مجلس نهاد قدرتمندی است که امید مستضعفان است و نمایندگان ملت نیز موظفند قوانینی مصوب کنند که مشکلی از مشکلات قشر ضعیف جامعه را حل کند.
وی در ادامه به 16 آذر ماه مصادف با روز دانشجو اشاره کرد و گفت: جهاد علمی با مجاهدت علمی دانشجویان شکل می گیرد و قشر دانشجوی ما باید در دنیا و در عرصه علمی میدان داری و قدرت تحلیل مسائل سیاسی را داشته باشد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.