مهدی جوکار روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های وودبال قهرمانی کشور در 2 بخش آقایان و بانوان با حضور 80 ورزشکار به میزبانی تبریز برگزار شد.
وی ادامه داد: در رقابت های انفرادی بخش آقایان، ورزشکار استان گلستان قهرمان شد، همتی از کرمانشاه در رده دوم ایستاد و ورزشکار سمنانی هم در جایگاه سوم ایستاد.
جوکار افزود: در بخش تیمی آقایان نیز استان سمنان با 132 ضربه قهرمان شد، استان گلستان با 134 ضربه در جایگاه دوم قرار گرفت و استان فارس نیز با 136 ضربه مقام سوم را بدست آورد.
رئیس انجمن وودبال استان کرمانشاه در خصوص مسابقات بخش بانوان نیز گفت: در مسابقات انفرادی هیچ کدام از بانوان شرکت کننده کرمانشاهی موفق به کسب مقام نشدند.
وی تصریح کرد: مقام Gate in on در بخش آقایان را ورزشکاری از استان آذربایجان شرقی کسب کرد و در بخش بانوان نیز زهرا نامدار زنگنه از استان کرمانشاه موفق به کسب آن شد.
جوکار در ادامه از پوریا همتی، سروش بوجاری، آرش شیرویه زاد و علی علی آبادی به عنوان تیم آقایان و اسماء رحیمی، درسا عبدی، زهرا نامدار زنگنه و مهگل پورطهماسبی به عنوان نفرات تیم بانوان کرمانشاه در مسابقات وودبال قهرمانی کشور یاد کرد.
وی تصریح کرد: در بخش انفرادی مسابقات بانوان ورزشکاران استان های گلستان، فارس و همدان نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.
در استان کرمانشاه بیش از 200 ورزشکار زیرنظر هیات گلف و در رشته های مختلف آن (گلف، مینی گلف، بهکاپ و وودبال) فعالیت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فراد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.