به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز جمعه در ستاد اربعین استان در استانداری افزود: مسئولان دست اندرکار اربعین باید بدانند که برای عمل کامل به تعهدات و امور محوله، فقط تا پایان مهرماه فرصت دارند.
وی اضافه کرد: کسانی که امور را پیگیری می کنند نباید برای انجام کارهای خود منتظر دیگران باشند و هرکس باید شخصا با جدیت پیگیر حل مشکلات حوزه کاری خودش باشد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سلامت و امنیت زوار اولویت اصلی ماست و هیچ قصوری در این مورد از کسی پذیرفته نیست، گفت: حتی پنج متر از مسیر زوار اربعین در داخل استان، نباید خارج از پوشش شبکه های تلفن همراه باشد.
بازوند افزود: باید پیش بینی ها و برنامه ریزی لازم را برای شرایط مختلف داشته باشیم و از تجارب دیگر استانها استفاده کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: کار برای حضرت امام حسین (ع) 'اما' و 'اگر' ندارد، و همه مسئولان باید محکم و جدی امور محوله را به انجام برسانند و تا انجام ماموریت محوله در خصوص میزبانی اربعین، جمعه هر هفته جلسه ستاد را برگزار می کنیم.
وی گفت: کرمانشاه باید میزبانی شایسته برای زائران اربعین باشد و باید خاطره ای خوش از استان در ذهن آنها جا بگذاریم تا در سالهای بعد زوار بیشتری از استان عبور کنند و اگر ناموفق باشیم این فرصت را برای سالهای آینده از دست خواهیم داد.
استاندار کرمانشاه افزود: برای رفع نواقص و برنامه ریزی مطلوب در میزبانی اربعین برای سالهای آینده، یک گروه مشخص، از زائران اربعین نظرسنجی می کنند.
بازوند، از زحمات و ‌پیگیریهای رازانی استاندار قبلی کرمانشاه در بازگشایی مرز و ایجاد زمینه تردد زوار اربعین قدردانی کرد.
براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است حدود 400 هزار نفر از استان کرمانشاه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم عراق شوند.
8066/7445 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.