به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر شاه آبادی عصر پنجشنبه در سرکشی از خانواده شهید بیگی نیا، دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهداء را وظیفه و تکلیف مسئولان دانست و بر حل مشکلات آنان به عنوان یک رسالت بزرگ تأکید کرد.
فرماندار هرسین تصریح کرد: خانواده های شهدا الگو و نمونه آشکار ایثار و مقاومت و سرمایه های جاوید نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که از مهمترین داشته ها و دارایی خود که همانا فرزندانشان بود در راه تثبیت آرمانهای انقلاب گذشتند.
وی افزود: خانواده های شهداء در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام راحل و دستاوردهای خون شهداء در کشور مهمترین نقش را ایفا می کنند.
شاه آبادی در ادامه بیان داشت: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهداء از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت بخش سوق داد.
در این مراسم علاوه بر فرماندار شهرستان هرسین، بخشدار مرکزی، فرمانده انتظامی شهرستان، جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای اسلامی شهر هرسین از خانواده معظم شهید ابوالفضل بیگی نیا دیدار و دلجویی کردند.
شهید ابوالفضل بیگی نیا از نیروهای هوانیروز بود که در روزهای اخیر در حادثه سقوط یک فروند بالگرد 214 ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ارومیه در حال تست و بازبینی بود، به شهادت رسید.
شهرستان هرسین با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر در 44 کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066/ 3033 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.