به گزارش خبرنگار ایرنا، 300 دانش آموز کلاس اولی روز چهارشنبه در شهرستان قصرشیرین با پوشیدن لباس فرم و با در دست داشتن شاخه های گل به همراه والدین خود در مدارس حضور پیدا کردند.
مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین در آیین نمادین جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه لاله گفت: برای ارتقای وضع تحصیلی و رشد علمی دانش آموزان، والدین نیاز است که همراه و در کنار اولیای مدارس باشند.
منوچهر حسینی افزود: امروز نخستین روز از آغاز سال تحصیلی برای فرزندانی است که آینده ای بهتر را برای آینده کشور رقم می زنند.
وی همچنین از به صدا درآمدن زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی در اول مهر ماه با حضور سه هزار و 600 دانش آموز قصرشیرینی در 45 مدرسه شهری و روستایی و شش مدرسه عشایری شهرستان قصرشیرین خبر داد.
شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.

**سرپل ذهاب- همچنین امروز 2 هزار و 856 دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی سرپل ذهابی با برگزاری جشن شکوفه ها راهی کلاس های درس شدند.
مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب در آیین نمادین زنگ شکوفه ها در دبستان دخترانه ندای زینب گفت: در سال تحصیلی جدید 16 هزار دانش آموز در 221 مدرسه شهری و روستایی و 738 کلاس درس به فراگیری علم و دانش می پردازند.
روح الله عباسیان افزود: یک هزار و 600 فرهنگی و معلم کار تعلیم و تربیت دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان را عهده دار هستند.
وی همچنین با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان آن ها را امید و آینده ساز ایران اسلامی دانست و روز نخست مدرسه را یک روز زیبا و به یاد ماندنی در ذهن های همه دانش آموزان عنوان کرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066/ خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.