به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر سنجابی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: این هفته یادآور ایثار و رشادت رزمندگان اسلام است که باید با اجرای برنامه های مناسب در جامعه ماندگار شود.
وی اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از رویدادهای مهم جمهوری اسلامی ایران و دانشگاهی برای پرورش انسان های بزرگ است که امنیت امروز مرهون آن دوران است.
فرماندار سرپل ذهاب گفت: هشت سال دفاع مقدس نشانه صلابت، وحدت، دشمن شناسی و استکبارستیزی رزمندگان است و امروز ما باید برای ماندگاری رشادت ها و ارزش های آن دوران برنامه ریزی جامع داشته باشیم.
امام جمعه سرپل ذهاب نیز گفت: هفته دفاع مقدس در حقیقت بهترین فرصت برای یادآوری و نشان دادن زیبایی هایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان اسلام اتفاق افتاده است.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان گرانقدر ما رشادت های بی نظیری را از خود به یادگار گذاشتند که باید در این فرصت مغتنم با همکاری و فعالیت مضاعف مسئولان دستگاه های اجرایی به این دلاوری ها پرداخته شود.
وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ایران اسلامی شاهد بسیاری از فضایل ارزشمند جوانان برومند این کشوردر صحنه دفاع از آرمان های نظام بود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: ما باید با هم افزایی و هم فکری به گونه ای حرکت کنیم تا به خوبی بتوان ایثار و از خود گذشتگی های شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های ایثارگر را به نسل جوان و نسل های بعدی منتقل کرده و در حد توان دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.
سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی افزود: به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، اجرای رژه نیروهای مسلح، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نمایشگاه و اجرای مسابقه های فرهنگی از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرپل ذهاب است.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با کشورعراق دارد.
3012/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.