به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مهم ترین پیام مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، شکست و نابودی رژیم صهیونیستی، حامیان آن و پایان عمر نظام سلطه، ظلم ، ستم، تجاوز و وحشی گری است.
وی اظهارکرد: همه مسلمانان و به ویژه ملت بزرگ ایران هرگز از حمایت مردم فلسطین دست نخواهند کشید و تا آزادسازی این سرزمین مقدس با صلابت و استوار از فسطین و فلسطینیان حمایت خواهند کرد.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: ملت ایران اسلامی در این روز هم پای دیگر مسلمانان دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان بی دفاع تحت سیطره استکبار به صورت خودجوش راهپیمایی می کنند.
اکبری افزود: ملت ایران اسلامی و به ویژه مرزنشینان ولایت مدار و روزه دار قصرشیرین در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین در روز جهانی قدس باشکوه تر از سال های قبل راهپیمایی می کنند.
وی ادامه داد: مسلمانان باید با عمل به وظیفه دینی و شرعی خود در این شرایط حساس علیه دشمن متحد و منسجم شوند و برای نابودی ریشه کامل استکبار در کنار یکدیگر بایستند.
اطلاع رسانی در خصوص ساعت آغاز راهپیمایی روز قدس در سطح شهر و روستا، اعلام مسیر راهپیمایی، فراخوانی و دعوت از قشرهای مختلف مردم و مسئولان برای حضور پرشور در این آیین از دیگر مصوبه های این جلسه بود.
راهپیمایی روز جهانی قدس در قصرشیرین ساعت 12 و 30 دقیقه آغاز می شود
اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در خیابان مسجد جامع راس ساعت هفت و 30 دقیقه و نصب صندوق های جمع آوری زکات فطریه نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه در خصوص آن تصمیم گیری شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با 27 هزار تن جمعیت، بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.