به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در یکی از روستای حاشیه این شهرستان، ماموران پاسگاه قزانچی به منظور رسیدگی به موضوع راهی منطقه شدند.
وی افزود: پس از تایید و صحت موضوع ماموران پاسگاه قزانچی با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 نفر از عوامل تیراندازی را که از محل متواری شده بودند شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این تیراندازی تلفات جانی نداشته است، گفت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ شیرزادی با تاکید بر اینکه با حاملان و استفاده کنندگان از سلاح غیرمجاز بشدت برخورد خواهد شد، اظهار کرد: از تمام توان و ظرفیت خود برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان استفاده خواهیم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد که گروهی هنجار شکن باعث سلب آسایش مردم شوند.
وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده نگهداری و حمل سلاح توسط افراد قانون شکن، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

* هرسین- کشف زمین خواری 300 میلیون ریالی در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین نیز از دستگیری فردی خبر داد که بیش از 680 متر مربع از زمین های ملی را به ارزش بیش از 300 میلیون ریال به صورت غیرقانونی تصرف کرده بود.
سرهنگ همتعلی شکری اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیر قانونی اراضی ملی از اداره منابع طبیعی شهرستان هرسین به پلیس آگاهی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با تحقیق و بررسی های انجام شده مشخص شد زمینی به مساحت بیش از 680 متر مربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش 300 میلیون ریال توسط فردی به صورت غیر قانونی در بخش مرکزی هرسین مورد تصرف قرار گرفته است.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیس به جرم تصرف غیرقانونی از اراضی ملی اعتراف کرد، لذا در این زمینه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.