به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل ‌الله رنجبر روز سه شنبه در جلسه‌ برنامه‌ ریزی روز جهانی قدس که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد، اافزود: امروز توطئه های بزرگتر از گروهک تروریستی داعش نیز در مقابل انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی محکوم به شکست هستند و چنین گروهک هایی در معادلات امنیتی ایران محاسبه نمی شوند.
وی خاطرنشان کرد: چنین حرکت های کورکورانه ای تنها سبب همبستگی و اتحاد هر چه بیشتر مردم برای پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه خواهد شد.
رنجبر ادامه داد: تحرک اخیر داعش که با سرنگونی و رسوایی کامل آن ها همراه بود باعث ایجاد همبستگی و اتحاد هرچه بیشتر اهل تشیع و تسنن در سراسر کشور شد تا عملا به دشمنان کشور ثابت شود که این نظام از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه پیشرفت های انقلاب دشمنان قسم خورده این کشور اسلامی را به هراس انداخته است، گفت: آن ها دست به هر کاری می زنند تا مقداری از آتش خشم خود را فرو بنشانند اما نتیجه کار دقیقا عکس آن چیزی که انتظار دارند، رقم می خورد.
وی افزود: امروز توطئه‌هایی که علیه جهان اسلام صورت می‌گیرد یکی پس از دیگری در حال شکست خوردن است و با توجه به نویدهای داده شده از سوی رزمندگان اسلام به زودی شاهد نابودی داعش و اطرافیان آن ها خواهیم بود.
رنجبر همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، گفت: مردم فهیم و روزه دار ایران اسلامی در این روز بازهم جلوه دیگری از قدرت نمایی خود برابر دشمنان نظام را به تصویر خواهند کشید.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: روز جهانی قدس روز اتحاد همه مسلمانان است و حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در این راهپیمایی خواهد توانست مشت محکم دیگری بر دهان جبهه استکبار و صهیونیست‌ها باشد.
وی در پایان گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 ظهر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقابل مسجد معتضدی در میدان انقلاب اسلامی تا مسجد جامع برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.