به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در بوستان غربی، ماموران کلانتری 19 طاقبستان برای رسیدگی به موضوع به سرعت عازم محل حادثه شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به دلیل اختلاف بر سر جای پارک خودرو با افراد دیگری درگیر شده و با یک قبضه تفنگ ساچمه ای فاقد مجوز اقدام به تیراندازی هوایی کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان پس از حضور ماموران دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدد، گفت: این تیراندازی خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.
سرهنگ شیرزادی از مردم خواست که در صورت اطلاع از حمل و نگهداری سلاح توسط افراد موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

**کشف محموله سیگار قاچاق در کرمانشاه
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 170 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال و دستگیری یک نفر متهم در این زمینه خبر داد.
سرهنگ محمدرضا امیری افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار از کردهای عراقی کرده و قصد انتقال آن به استان کرمانشاه را دارند، پس از بررسی صحت و سقم خبر، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدام های اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودرو حامل کالای قاچاق مشخص و تیم عملیاتی اداره مبارزه با قاچاق این پلیس به موقعیت ورودی غربی کرمانشاه اعزام شد، که در نهایت یک دستگاه سواری پیکان حامل کالای قاچاق رؤیت و طی یک عملیات پلیسی متوقف شد.
سرهنگ امیری تصریح کرد: در بازرسی از خودروی موردنظر، 170 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد، همچنین متهم دستگیر شده نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.