به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ علی کریمی اعلام کرد: خانم جوانی به پلیس فتا مراجعه و بیان کرد که شخصی ناشناس در گروه های مرتبط با موضوعات کاری و آموزشی موجود در شبکه های اجتماعی اقدام به توهین، فحاشی و بدنام کردن وی کرده و با توجه به اینکه به عنوان مربی آموزشی فعالیت می کند، باعث آزار روحی و روانی و ایجاد مشکلات کاری فراوان برای وی شده است.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات شاکیه مدارک وی بررسی و ادعای نامبرده با روش های تخصصی مورد تأیید قرار گرفت، برهمین اساس کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مجرمان آغاز و با اقدام های علمی و پلیسی متهم را شناسایی و با مجوز قضایی دستگیر کردند.
سرهنگ کریمی گفت: متهم در مواجه با دلایل فنی ناچار به بیان حقیقت شد و اذعان کرد مدیر مرکز آموزشی که شاکیه در آنجا مشغول به کار است از وی خواسته که مطلب را در گروه های موجود در شبکه های اجتماعی درج و شاکیه را بدنام کند.
وی تصریح کرد: با توجه به اعتراف های متهم ردیف اول و مشخص شدن انگیزه وی، کارآگاهان پلیس متهم اصلی را که پشت پرده تمام این قضایا بود با اخذ مجوز از مقام قضایی دستگیر و به پلیس منتقل کردند که متهم در بازجویی های اولیه انگیزه خود را اختلاف در پرداخت حق الزحمه عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه در پایان گفت: عده ای تصور می کنند به دلیل گسترده بودن فضای مجازی و با استفاده کردن از نام جعلی می توانند دست به هر کاری زده و از چنگ قانون فرار کنند، اما این افراد باید بدانند که کارشناسان و کارآگاهان پلیس فتا شبانه روز در حال کار و حل پرونده های پیچیده هستند و هیچ کسی نمی تواند از نگاه تیزبین آنان فرار کند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.