به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، امام جمعه پاوه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و نماینده ادوار این منطقه در قالب پیام هایی، اقدام تروریستی روز چهارشنبه تهران را به شدت محکوم کردند و بر حفظ آرامش و وحدت تاکید نمودند.

**در کنار هم بودن برای مقابله با ناامنی
ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران، به خانواده های شهدای این حادثه تسلیت گفت و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان نمود.
او همچنین از اقدام توام با هوشیاری و اقتدار نیروهای سپاه ،بسیج ، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر کرد و از همه مردم خواست با حفظ آرامش و درکنارهم بودن در مقابل نا امنی بایستند.

**امیدواریم دیگر شاهد این حوادث نباشیم
امام جمعه پاوه نیز حوادث تروریستی تهران را محکوم کرد و با اظهار تأسف از این حوادث گفت: اینجانب اقدام های تروریستی داعش را در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به شدت محکوم می کنم و امیدوارم این حوادث سبب هشیاری همه و بخصوص مسئولان گردد تا انشاالله دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم.
ماموستا مُلا قادر قادری افزود: سه شنبه شب در کنار بحث اخلاقی در مسجد قبا پاوه، نسبت به اوضاع منطقه و تسلط رسانه های مجازی بر جوانان و همچنین رشد فکر تندروی هشدار دادم و عرض کردم باید خیلی هشیار باشیم؛ که متأسفانه نتیجه بحث را روز چهارشنبه در حرم امام و مجلس شورای اسلامی دیدیم و شنیدیم.

**محکومیت اقدام های تروریستی توسط نماینده اورامانات
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حوادث روز گذشته و تشکر از پیگیری های مردم و قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی و امدادی، گفت: از مردم عزیز می خواهم در این لحظات گرانقدر ماه رمضان، این جان برکفان شجاع را مشمول دعای خود بفرمایند.
شهاب نادری افزود: اقدام های کور تعدادی تروریستی و نفوذ آنها به ساختمانی در مجلس، با پاسخ تند نیروهای امنیتی روبرو شده و این مزدوران به سزای اعمال خود رسیدند و با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

**امنیت پایدار ایران امن اسلامی به آسانی به دست نیامده است
نماینده ادوار اورامانات نیز در پیامی با محکومیت اقدامات تروریستی روز چهارشنبه تهران گفت: امنیت، این نعمت الهی حاصل خون هزاران جوان عاشق و رنج جگرسوز خانواده های شان، تلاش مثمر هزارن مجروح و روزهای سخت اسارت آزادگان و سالهای همنشینی با خاک و خون پاسداران این سرزمین به دست آمده است.
مطفی محمدی در پیام خود آورده است: ما برای این نعمت، بهای اندکی پرداخت نکردیم که با حرکات ضد بشری گروهک های متحجر که تفسیر خودخواهانه شان از اسلام این دین رحمت و غفران، آنان را در مقام پلیدترین خونخواران تاریخ قرار داده است ،زائل گردد.
او در ادامه گفت: من به عنوان یک پاسدار مرز پرگهر ایران، از سوی همسنگرانم و دلدادگان دفاع سال های حماسه که عهد خود را در نجواهای پردردِ فراغ دوستان شهیدمان زمزمه کرده و با قسم به خون پاکشان عهد پایداری بستیم و اکنون نیز با همان استواری آماده دفاعیم و از سوی مردم مرزدار و شریف اورامانات این سینه ستبران ایران، حرکت سبوعانه داعش را قویا محکوم کرده و اعلام می نمایم آنجا که سخن از چشم زخم بیگانگان به کشورمان به میان آید، همه فارغ از زبان و مذهب و نژاد، شانه به شانه هم در مقابل آنان یکدل و پرقدرت می ایستیم و بساط نابخردان کوته فکری را که در اذهان کثیفشان پایمال کردن امنیت ایران راه می یابد، برچیده و برای همیشه این لکه ننگ را از تاریخ پاک می کنیم.

**بیانیه حزب توسعه کرمانشاه در محکومیت اعمال تروریستی اخیر
حزب توسعه کرمانشاه نیز در بیانیه ای با محکوم کردن اقدام های تروریستی تهران، اعلام کرده است؛ باردیگر دست ناپاک دشمنان این نظام مقدس و ملت عزیز از آستین عده ای مزدور جنایتکار در آمد و با ارتکاب یک عمل تروریستی کور که فاقد هرگونه ارزش نظامی بوده که به زعم باطل خود قصد آن داشتند که خلل کوچکی در بنیان مرصوص ملت ایران و اقتدار بالای نظام که برگرفته از خون شهیدان عزیز و ایثارگری فرزندان این مرزوبوم و درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب و دیپلماسی عزتمندانه دولت می باشد ایجاد نمایند غافل از اینکه حامیان بین المللی تروریسم جهانی و درراس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب و حکام مرتجع منطقه طی قریب به چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی بارها و بارها این شیوه های مردود و نافرجام را در کشور ما آزمایش کرده و هربار با مشت باصلابت مردم دلاور ایران مواجه شده و بحمدالله طرفی از این حرکات کور نبسته و نخواهند بست.
در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خدای بزرگ جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی که در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه گذشته بادیگر به منصه ثبوت رسید و همچین اقتدار کم نظیر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی خود هر روز قویتر و مستحکمتر از گذشته راه مقتدرانه خود را در جهان می پیماید و حرکات خناثانه و رذیلانه اخیر که به تعبیر زیبای رهبری در حد یک ترقه بازی بوده موجب اتحاد و اتفاق هرچه بیشتر مردم ما در حمایت از نظام و کشور اسلامی خود خواهد گشت.
حزب توسعه کرمانشاه ضمن محکوم نمودن عمل جنایتکارانه معاندین نظام در حادثه انفجار و تیراندازی در خانه ملت و حرم مطهر امام خمینی (ره) وعرض تسلیت به خانواده شهدای عزیز حادثه مذکور و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان از آحاد مختلف مردم و جریانهای سیاسی کشور با هرسلیقه و تفکری درخواست می نماید همچون گذشته انسجام و برادری خود را حفظ نموده و مطمئن باشند فرزندان دلاور آنها در سپاه و ارتش و بسیج میلیونی و نیروهای گمنام امام زمان (عج) در موقع لازم جواب حمله تروریستی اخیر را به عاملان و آمران آن خواهند داد.

**محکومیت اقدامات تروریستی تهران از سوی حزب کارگزاران سازندگی
در بیانیه حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه آمده است: اقدام تروریست های سیه دل در آنچه روز هفدهم خرداد در تهران به وقوع پیوست، بیش از هرچیز ترس و زبونی آنان را در مقابل اقتدار ایران به نمایش گذاشته و مهر تاییدی بر اقدامات انساندوستانه و صلح طلبانه کشور عزیزمان در راستای مقابله با گسترش تروریسم بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: سیاست های جنگ افروزانه آمریکا و خودباختگی برخی از سران ممالک منطقه در مقابل آن نه تنها نمی تواند صلح و آرامش را به خاورمیانه بازگرداند بلکه روز به روز آتش تفرقه و ستیز را در این حوزه مهم، شعله ورتر می کند.
این بیانیه می افزاید: دشمنان این کشور بزرگ و شیرپرور بدانند که در مقابله با دشمنان همه به مانند کوهی استوار ایستاده ایم و تروریست های بی هویت و حامیان بی شرم آنها نمی توانند در این بنیان مرصوص رخنه ایجاد کنند و اصلاح طلب و اصولگرا در مقابله با دشمنان ایران یک لشگر واحد هستند.
حزب کارگزاران سازندگی استان کرمانشاه ضمن محکومیت این اقدام ضد بشری تروریست های تکفیری داعش و حامیان آنان وتقدیر از واکنش به موقع نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، امیدواریم مردم شریف ایران که حس عمیق عشق به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دل دارند، در کنار مسئولان دلسوز دولت، با اتحاد و یکدلی راه را بر تکرار چنین رخدادهایی بسته و نعمت گرانقدر امنیت را برای این کشور عزیز و مردم پاک سرشتش پاسداری کنند.
8066/3302 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.