اسفندیار رحمت آبادی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با تشریح ویژگی‌های یک شهردار خوب اظهار داشت: بزرگترین رسالت پنجمین شورای اسلامی شهر کنگاور انتخاب شهردار است و معتقدم که فرد منتخب باید دارای تخصص لازم و روحیه مدیریت جهادی بوده و علاوه برآن با مختصات شهر نیز به خوبی آشنا باشد.
وی افزود: شهردار منتخب باید دارای روحیه تعاملی بوده و بتواند با دستگاه‌های خدمات‌رسانی مانند آب، برق، گاز وغیره، شورا، مجموعه وزارت کشور و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی برای حفظ منافع آحاد مردم ارتباط خوبی برقرار کند.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کنگاور با تاکید براینکه شهردار باید به دلیل منافع حزبی و یا گروهی به منافع مردم آسیب نزند، بیان کرد: تاکنون به صورت آشکارا و یا قانونی رایزنی خاصی برای انتخاب شهردار آینده کنگاور صورت نگرفته و اینکه اخباری در باره گزینه احتمالی شورا از گوشه و کنار مطرح می‌شود، کذب است.
رحمت آبادی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار در شورا یک کار گروهی و تیمی است، تصریح کرد: رفتار و عملکرد یک شهردار خوب باید فارغ از تفکرات سیاسی بوده و باید این فرد رویکرد حزبی، جناحی و فامیلی خود را در زمان انجام کارها کنار بگذارد.
شهر کنگاور با جمعیتی افزون بر 55 هزار نفر مرکز این شهرستان است که در فاصله 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.