مردم ما که همواره در صحنه های مختلف انقلاب و در عرصه های مهم و به ویژه در عرصه انتخابات همیشه سرافراز و سربلند بوده اند، این بار نیز عزتمندانه خوش درخشیدند و در پای صندوق های رای حماسه ای جاودان برای تداوم راه عقلانیت برگزیدند.
با وجود پشت سر نهادن بحران های سخت در چهار سال گذشته و بازگشت آرامش و ثبات در بخش های مختلف اقتصادی، اداری، اجتماعی، درمانی، آموزشی و... با به کارگیری نیروهای با تجربه برای ساخت خرابی های ناشی از سال 84 تا 92 ، امروز نیاز مهم جامعه به وجود نیروهایی جوان در کابینه دولت و در بدنه مدیریت ادارات وابسته است.
اینک در ابتدای راه دولت دوازدهم مردم ما که عاقلانه به شعارهای پوپولیستی، تهمت ها ، تخریب ها و سیاه نمایی ها علیه دولت اعتدال نه گفتند، نیاز است که خواسته هایشان بیشتر از گذشته در دستور کار دولتمردان باشد.
دولت اعتدال و امید برای دومین بار از سوی مردم انتخاب شد و مردم در این روز نشان دادند که به بلوغ فکری سیاسی رسیده اند و این بینش و شعور بالا حتی در دورافتاده ترین نقطه مرزی نشان داد که مردم فریب شعار و هجمه های ناروایی که علیه دولت به کار گرفته شد را نخواهد خورد.
دولت تدبیر و امید پس از روی کار آمدن در سال 92 با حجم زیادی از بحران ها در عرصه سیاست خارجی و اقتصادی، بیکاری، تورم و رکود همراه بود و تلاش های زیادی برای برون رفت از این وضعیت صورت گرفت که سرانجام با به کارگیری راهبردی درست در حوزه سیاست خارجی و با تصویب برجام، بخش عمده ای از دغدغه های کشور حل شد.
امروز شاهد شکوفایی بسیار در بخش های مختلف هستیم که نوسازی ناوگان فرسوده هواپیمایی ، مهار تورم ، ثبات قیمت ها ، اجرای طرح تحول نظام سلامت ، افزایش دستمزد و حقوق کارمندان دولت ، مستمری بگیران و بازنشستگان ، طرح رتبه بندی معلمان و افزایش فروش نفت تنها بخش هایی از هزاران دستاوردی است که دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته آن را عملیاتی کرد.
حضور گسترده مردم و ساعت ها ماندن آن ها در صف های طولانی رای گیری، برای گفتن آری دوباره به اعتدال و تشکر از تمامی تلاش های دولتمردان برای نجات کشور و سامان بخشیدن به نابسامانی هایی بود که در طول سال های 84 تا 92 بر کشور حاکم شد.
به هر حال با توجه به پیروزی بزرگ مردم ایران و خلق حماسه ای پرشکوه ، جا دارد که دولت به ظرفیت بزرگ جوانان به ویژه جوانان استان های مرزی توجه و عنایت ویژه ای داشته باشد تا شاهد رعایت شایسته سالاری برای استفاده از نیروهای کارآمد، خوشفکر، متخصص، متعهد و همسو با دولت برای پیشبرد اهداف و تحقق خواسته های مردم باشیم.
هرچند دولت دوازدهم و شخص دکتر روحانی بارها احترام به مخالفان را در گفته هایش تکرار می کند و بارها تاکید کرد که استفاده از نظر مخالفان نیز برای پیشبرد اهداف دولت با توجه به این که دولت دوازدهم در واقع دولت ملت بزرگ ایران اسلامی است ، نیاز است به جوانانی که تخصصشان هنوز در لای مدرکشان خاک می خورد به کارگیری شوند.
امید است دولت دوازدهم با پشتوانه بزرگ مردمی بیشتر از گذشته قدم در مسیر خدمتگزاری ملت ایران بر دارد و شاهد تحقق یکی از خواسته های این ملتی که با رای قاطع خود به تدبیر سلامی دوباره گفتند، برای حضور بیشتر جوانان در عرصه مدیریتی و بدنه دولت باشیم.
.......................................................................................................................................................
خبرنگار ایرنا قصرشیرین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.