شهریار عباس آبادی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استقبال بسیار خوب مردم از این دوره انتخابات باعث شد تا در اکثر شعب اخذ رای شاهد تشکیل صف های طولانی باشیم.
وی ادامه داد: مردم شهرستان صحنه همواره با حضور آگاهانه و بصیرت مدارانه خود ثابت کرده اند که بزرگترین پشتیبان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده اند.
عباس آبادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمهیدات لازم نیز برای حضور پرشور و حماسی مردم فراهم و مشکلی خوشبختانه تاکنون گزارش نشده است.
فرماندار صحنه در ادامه از وجود 85 شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: 36 شعبه از این تعداد ثابت و 49 شعبه نیز سیار است.
وی تصریح کرد: از مجموع شعبات اخذ رای درنظر گرفته شده برای صحنه، 50 شعبه روستایی و 35 شعبه نیز شهری است.
عباس آبادی در پایان ابراز امیدواری کرد با انتخاب آگاهانه مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، شاهد توسعه، تعالی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور و شهر و دیارمان باشیم.
شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.