سرهنگ محمدرضا یاری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا از امنیت و آرامش حاکم بر شهرستان در زمان تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی خبر داد و افزود: کاندیداهای شورای اسلامی، مسوولان ستادهای انتخاباتی و متصدیان تبلیغات نامزدها با عوامل نیروی انتظامی نهایت همکاری و تعامل داشته اند و براساس قوانین انتخابات فعالیت های خود را ادامه می دهند.
وی با بیان این که مسایل انتخابات با ظرافت خاص و با یک نشاط وصف‌ناپذیری در حال انجام است، ادامه داد: این فعالیت تبلیغاتی با نظارت و اجرای دقیق در حال پیگیری است و تا امروز هیچ‌گونه گزارش خاصی در مورد تخلفات ویژه گزارش نشده است.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی با تمام توان خود در راستای صیانت از انتخابات و رای مردم تلاش خواهد کرد تا محیط امنیتی مناسبی برای حضور حداکثری مردم در 29 اردیبهشت فراهم شود.
سرهنگ یاری از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها خواست با عمل به مُر قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم را در سرپل ذهاب فراهم کنند.
در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سرپل ذهاب، 102 شعبه با 285 صندوق رای پیش بینی شده که از این تعداد 183 صندوق مربوط به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 102 صندوق نیز مربوط به ریاست جمهوری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.