به گزارش خبرنگار ایرنا؛ اسدالله رازانی روز چهارشنبه از روند ساخت هفت پروژه عمران شهری و ورزشی شهر کرمانشاه بر تسریع در روند احداث این پروژه ها تاکید کرد و افزود: این پروژه ها مهم و زیربنایی هستند و از این رو می طلبد با همت جمعی همه مسئولان هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

**قطار اواخر بهار به کرمانشاه می رسد
استاندار کرمانشاه در اولین برنامه خود صبح چهارشنبه از روند ساخت راه آهن کرمانشاه بازدید کرد و با تاکید بر تسریع در روند ساخت این پروژه گفت: راه آهن مورد تاکید رئیس جمهوری و مورد حمایت وزارت راه و شهرسازی است.
رازانی با بیان اینکه ساخت راه آهن با سرعت خوبی در حال اجراست افزود: 23 کیلومتر ریل گذاری انجام شده و از سه جبهه عملیات ساخت پروژه در حال انجام است.
او گفت: اعتبارات این پروژه در سال 96 به نسبت سال 95 حدود 2 برابر افزایش یافته و اکنون هیچ مانع و مشکلی بر سر راه اجرای این پروژه وجود ندارد.

**افتتاح خیابان آیت الله زرندی تا پایان خرداد
بازدید از روند ساخت خیابان آیت الله زرندی در حد فاصل سه راهی نواب تا میدان آیت الله جلیلی دیگر پروژه ای بود که استاندار کرمانشاه از آن بازدید کرد.
رازانی در این بازدید، اجرای پروژه های مربوط به روان سازی ترافیک را مورد تاکید قرار داد و گفت: این پروژه ها به دلیل اهمیت و نقش زیادی که در هدایت و روان سازی ترافیک دارند باید در اولویت برنامه های شهرداری باشد.
به گفته شهردار کرمانشاه این خیابان 37 متری قرار است خرداد امسال به بهره برداری برسد.

**نهال کاری 30 هکتار از پارک جنگلی سراب قنبر
پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه دیگر پروژه مورد بازدید استاندار کرمانشاه بود که شهردار در جریان این بازدید با بیان اینکه این بوستان در زمینی به مساحت 170هکتار احداث می شود، گفت: تاکنون 30 هکتار از این محوطه نهال کاری شده و تا خرداد امسال سطح نهال کاری به 60 هکتار می رسد.
آرش رضایی، ایجاد توازن در تفرجگاه های شهر کرمانشاه را از مهمترین اهداف احداث این بوستان جنگلی اعلام کرد.

**نیمه خرداد زمان افتتاح پل روگذر ده مجنون
روند ساخت پل روگذر 'ده مجنون' کرمانشاه از دیگر پروژه های فعال شهرداری کرمانشاه است که ظهر چهارشنبه مورد بازدید استاندار قرار گرفت و براساس گفته شهردار قرار است نیمه خرداد به بهره برداری برسد.
شهردار کرمانشاه بارندگی های مستمر بهار امسال را از دلایل کند بودن روند ساخت این پل اعلام کرد و افزود: هیچ مشکلی برای ادامه ساخت پل نداریم و به پروژه فعال اکنون فعال است و با تلاش مضاعف آن را در نیمه خرداد امسال به بهره برداری می رسانیم.

**شهریور 97 زمان پایان پل تقاطع سه طبقه امام حسین (ع)
شهردار کرمانشاه در جریان بازدید استاندار از روند ساخت پل تقاطع غیر هم سطح امام حسین (ع) با بیان اینکه این پل در سه طبقه ساخته می شود، گفت: روان سازی و هدایت ترافیک مناطق اطراف مهمترین هدف ساخت این پل است.
به گفته آرش رضایی، این پروژه شهریور سال 97 به بهره برداری می رسد.

**دهکده المپیک کرمانشاه بودجه دارد
استاندار کرمانشاه در ادامه بازدیدهای خود به دهکده المپیک رفت و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که نشستی با وزیر ورزش و جوانان برای رفع مشکلات این دهکده خواهد داشت.
رازانی با بیان اینکه این دهکده در زمینی به مساحت 110هکتار در دست ساخت است، افزود: این پروژه ردیف بودجه ملی ندارد و این موضوع را در نشست با وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهیم کرد.
وی همچنین به 2 پروژه سالن 6 هزار نفری و استخر واقع در این مجموعه اشاره کرد و گفت: سالن 6 هزار نفری از محل مصوبات سفر رهبری احداث می شود و امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی اما در مورد استخر اظهار کرد که با مشکل بودجه روبرو است و تلاش می کنیم منابع مالی این پروژه را تامین نماییم.

**مجموعه ورزشی کارگران 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
آخرین برنامه استاندار کرمانشاه، بازدید از مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه وقع در بلوار شهید بهشتی بود که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساخته می شود.
به گفته مجری ساخت این پروژه، 100میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این مجموعه ورزشی مورد نیاز است.
ساخت این مجموعه هشت هزار متر مربعی از سال 89 به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری، شهردار، مدیران کل ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این بازدید استاندار را همراهی کردند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.