به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه امروز چهارشنبه حسن هاشمی وزیر بهداشت برای افتتاح چندین پروژه در حوزه پزشکی و بهداشت از جمله دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی کرمانشاه به عنوان سومین دانشکده علوم تغذیه کشور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان وارد استان می‌شود.

در این سفر سه روزه هشت پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و سنقر و کلیایی افتتاح خواهد شد.

افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان سنقر و کلیایی با اعتباری بیش از 12 میلیارد تومان، افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب با 120 تخت و اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان از جمله این طرحها در شهرستانهای استان خواهد بود.

در کرمانشاه نیز اتاق‌های عمل بیمارستان طالقانی با اعتبار 12 میلیارد تومان، مرکز تحقیقات خواب بیمارستان فارابی به عنوان تنها مرکز تحقیقات خواب غرب کشور با اعتبار 200 میلیون تومان و آنژیوگرافی دوم بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه با اعتبار 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی «بوستان» با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان و مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه با صرف اعتبار 10 میلیارد تومان از جمله مهمترین برنامه‌های سفر سه روزه قاضی‌زاده هاشمی به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613915
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.