به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سلمان محمدی در اختتامیه ششمین دوره جشنواره نوجوان سالم در دانشکده فرهنگیان استان کرمانشاه اظهار داشت: امسال 6 هزار نفر در سطح استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند که در کشور نمونه است.

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این جشنواره از سال 92 در استان با شرکت 1600 نفر آغاز شد، گفت: در طول برگزاری این جشنواره در این 6 سال شاهد روند افزایشی شرکت دانش‌آموزان در این جشنواره هستیم.

محمدی افزود: در اختتامیه این جشنواره از 120 نفر از دانش‌آموزان، همکاران و والدین دانش‌آموزان برگزیده تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با محوریت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر و خشونت برگزار شده‌ است، عنوان کرد: آثار رسیده به جشنواره در قالب فیلم کوتاه، مقاله، نقاشی، پویانمایی، چندرسانه‌ای و داستان‌نویسی است.

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش وپرورش استان کرمانشاه بیان کرد: در سال 95 تمامی پایه‌های 6، تمامی پایه‌های 6، 7، 8 و 9 آموزش مهارت‌های زندگی را گذرانده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه باید یک نهضت فرهنگی در پیشگیری از مصرف مواد مخدر و گرایش به خشونت در نوجوانان صورت گیرد، اظهار کرد: باید با حفظ دستاوردها  به جلو گام برداشت که همکاری تمامی ارگانها، مسئولان و دانش آموزان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609666
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.