سرهنگ محمدرضا یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق و یک مالخر در این ارتباط شدند.
وی اظهارکرد: سارقان در اظهارات خود به هفت فقره سرقت و در مجموع به سرقت بردن 126 راس احشام در شهرستان سرپل ذهاب و همچنین به 2 فقره سرقت در دیگر شهرستان های همجوار اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب بیان کرد: پس از بررسی‌های دقیق از محل وقوع سرقت‌ها و کشف شگرد سارقان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با دستگیری سارقان ، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان ادامه دارد.
سرهنگ ساری با بیان این که ماموران انتظامی این شهرستان در برخورد قاطع با سارقان اهتمام جدی دارند، گفت: مردم می‌توانند با اطلاع رسانی به هنگام خود به مرکز فوریت‌های پلیس 110، ماموران انتظامی را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 فوریت های پلیسی و سامانه 197 به ماموران انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، دارای 48 کیلومتر نوار مرزی با عراق است.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.