ناصر محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم، سامان حیدری در وزن 84+ کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن 68- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم نمایندگان کاراته کرمانشاه در مسابقات لیگ جهانی خواهند بود.
وی اظهار کرد: قرعه کشی رقابت ها شب گذشته انجام شد و در بخش مردان سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم باید به مصاف حریفی از روسیه برود و سامان حیدری نیز در وزن به اضافه 84 کیلو با کاراته کایی از بلاروس مبارزه می کند.
محمد صالحی ادامه داد: در بخش بانوان و در وزن 68- کیلوگرم بهنوش نجفی با ورزشکاری از اسلواکی مسابقه می دهد و در وزن 68+ کیلوگرم نیز محدثه آقایی با کاراته کا ایتالیایی مصاف خواهد داد.
رییس هیات کاراته استان کرمانشاه در ادامه گفت: سومین دوره رقابت های لیگ جهانی کاراته از امروز (11 فروردین) به میزبانی امارات آغاز و تا سیزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
محمدصالحی با بیان اینکه تیم های آقایان و بانوان ایران با 22 ورزشکار در رقابت های لیگ جهانی حضور می یابد، گفت: از این تعداد 12 نفر را ورزشکاران آقا و 10 نفر را نیز ورزشکاران خانم تشکیل می دهند.
وی همچنین وضعیت هر چهار کاراته کا کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد حداقل 2 نفر از آن ها با مدال به کشور بازگردند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.