به گزارش ایرنا؛ آیت الله 'مصطفی علما' روز دوشنبه در نشست با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری نزدیک به 25 سال است که نسبت به تهاجم فرهنگی بیگانگان هشدار می دهند و دغدغه ای نیز مهمتر از آن نداشته اند.
وی گفت: امروز با وجود ابزارهای نوین اطلاعاتی همه تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان را می بینند که برای انحراف و ایجاد شبهات خطرناک در جامعه ما از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
وی اظهار کرد: در چنین شرایطی یکی از مهمترین نهادهایی که می تواند با این تهاجم های گسترده مقابله کند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باید با فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار و کارشناسی شده جامعه را با تولیدات فرهنگی داخلی پر کند.
وی گفت: مقام معظم رهبری در نشست اخیر مجلس خبرگان فرمودند که اگر تولیدات فرهنگی داخلی کم و ناقص باشند تولیدات فرهنگی قاچاقی کشور را پر خواهد کرد که ضربات سنگینی به کشور و مردم وارد می شود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار امیدواری کرد که با معارفه حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و حضور یک روحانی در این تصدی، تحول و انقلابی در بحث ارشاد و فرهنگ استان ایجاد شود و سبب رضایت مردم متدین و شهید پرور استان کرمانشاه شود.
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه روز یکشنبه برگزار و ضمن قدردانی از زحمات ابراهیم رحیمی زنگنه مدیرکل سابق، حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل معرفی شد.
حجت الاسلام جعفری پیش از این مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به مدت 2 سال بود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.