سجاد مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقه ها که با حضور رزمی کاران هشت شهرستان استان کرمانشاه در چهار رده سنی بزرگسال، جوان ، نوجوان و نونهال و در دو بخش آزاد و نیمه آزاد در کرمانشاه برگزار شد، تیم قصرشیرین موفق به کسب 6 مدال طلا، هشت نقره و پنج مدال برنز شد.
وی اظهار کرد: رزمی کاران طلایی قصرشیرین در این مسابقه ها به ترتیب شامل جمال رستمی و علیرضا صیدی در رده سنی جوانان، اهورا علیمرادی و جمیل رستمی در رده سنی نوجوان و ماردین الیاسی و امیرعلی نقدی در رده سنی نونهال موفق به کسب مدال طلا در بخش نیمه آزاد شدند.
وی بیان کرد: همچنین در این دوره از مسابقات در بخش آزاد و رده سنی بزرگسال، مصیب شریفی موفق به کسب مدال نقره شد و در بخش نیمه آزاد در رده سنی نوجوانان نیز به ترتیب پویا الیاسپور، امیرحسین نقدی، پیام جوانمیری، پدرام یوسفی و محراب پرهون و در رده سنی نونهالان نیز شایان رستمی و امیر مهدی نقدی موفق به کسب مدال نقره شدند.
مربی تیم کونگ فو توآ قصرشیرین ادامه داد: در رده سنی نونهالان نیز آریا نصیری، مهدی بشیری، محمد مهدی رشیدی، سهیل پایکوب و بنیامین شایسته موفق به کسب مدال برنز مسابقه های کونگ فوتوآ قهرمانی استان کرمانشاه شدند.
مربیگری رزمی کاران تیم کونگ فو توآ قصرشیرین را سجاد مرادی و سرپرستی تیم نیر بر عهده ابوطالب راهزانی بود که در این دوره از مسابقه ها تیم قصرشیرین همچنین توانست کاپ اخلاق را کسب کند.
هم اکنون 50 رزمی کار در قصرشیرین در رشته کونگ فو توآی فعالیت دارند.
مسابقه کونگ فوتوآ قهرمانی استان 20 اسفند در کرمانشاه برگزار شده بود.
هم اکنون 2 هزار و 119 ورزشکار سازمان یافته در 23 هیات ورزشی قصرشیرین مشغول فعالیتند.
هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی ، مجموعه فضاهای ورزشی شهرستان مرزی قصرشیرین را تشکیل می دهند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.