محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر درخواست اولیه خود را به فدراسیون ارایه کرده ایم و تا 25 فروردین نیز فرصت داریم تا به صورت قطعی و به شکل کتبی آمادگی خود را برای حضور در رقابت ها اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد به اعتباری در حدود هفت میلیارد ریال نیاز داریم، گفت: تامین این اعتبار از سوی هیات و همچنین اداره کل ورزش و جوانان غیرممکن است.
محبی خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر با چند شرکت خصوصی و همچنین تعدادی از بانک ها برای پذیرفتن اسپانسری تیم کشتی کرمانشاه صحبت و مذاکره کرده ایم که امیدوارم در نهایت با یکی از آن ها به توافق رسیده و شرایط حضور تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر فراهم شود.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: امیدوارم تا پایان هفته پاسخ قطعی از سوی شرکت های خصوصی و بانک هایی که با آن ها مذاکره کرده ایم داده شود تا بتوانیم هرچه سریعتر با کشتی گیران مطرح خود قرارداد ببندیم.
وی اظهار کرد: کرمانشاه در اکثر اوزان کشتی گیران خوبی دارد که سه نفر آن ها عضو تیم ملی نیز هستند و اگر نتوانیم در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم باید شاهد درخشش و هنرنمایی آن ها برای سایر تیم ها باشیم.
محبی ادامه داد: با این همه پتانسیل و کشتی گیران خوبی که در استان داریم واقعا حیف است فرصت حضور در لیگ برتر را از دست بدهیم و ورزشکاران ما برای سایر استان ها کشتی بگیرند.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه در پایان اظهار کرد: حضور در مسابقات لیگ برتر می تواند شور و نشاطی دوباره به مردم ورزش دوست کرمانشاه ببخشد، کما اینکه در هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی نیز این علاقه وافر مردم به ورزش و بخصوص کشتی به خوبی مشاهده شد.
هم اکنون حضور 6 تیم در رقابت های کشتی آزاد لیگ برتر قطعی شده و این مسابقات قرار است به شیوه جدید و در 10 ماه به صورت رفت و برگشت از هفته اول اردیبهشت ماه آغاز شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.