امیر شاه آبادی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه در شهرستان هرسین که در سراسری فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی فرمانداری و مجموعه شورای اداری برای همکاری در راستای اجرای این رزمایش افزود: رهبر معظم انقلاب چند روز پیش سخنان بسیار مهمی در مورد موضوعات مختلفی ارایه فرمودند و این رزمایش براساس فرامین مقام معظم رهبری همگام با سراسر کشور در هرسین نیز برگزار خواهد شد.
شاه آبادی ادامه داد: از فلسفه های ماه مبارک رمضان درک مستمندان و نیازمندان می باشد و رهبر معظم انقلاب خیلی هوشمندانه بر کمک به نیازمندان تاکید کردند. 
فرماندار هرسین همچنین بیان داشت: این رزمایش با مدیریت و محوریت بسیج در این شهرستان انجام خواهد شد.
در ادامه سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین به تشریح چگونگی انجام مراحل مختلف این رزمایش پرداخت و اظهارداشت: هدف در مرحله نخست کمک به افرادی است که زیرپوشش نهادهای حمایتی نیستند.
او ادامه داد: در مراحل بعدی اجرای این رزمایش به افراد مستحق زیرپوشش نهادهای حمایتی کمک های لازم ارایه خواهد شد.
وی افزود: قبلا به پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان ابلاغ شده است نسبت به شناسایی بیماران صعب العلاج، نیازمندان و افراد خیر اقدام کنند. 
سرهنگ محمدی اصافه کرد: کمک های جمع آوری شده در یک فرصت مناسب توسط پایگاه‌های بسیج توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه سخنانش از خیرین، بازاریان، صاحبان و مدیران صنایع و کارخانجات خواست کمک های نقدی خود را به شماره حساب کمک های مردمی سپاه استان کرمانشاه واریز و رسید آن را تحویل این ناحیه نمایند. 
سرهنگ محمدی همچنین در خصوص جمع آوری‌ کمک های غیرنقدی در محل سپاه ناحیه هرسین اعلام آمادگی کرد و از مردم و خیرین خواست کمک ها و نذورات غیرنقدی خود را به سپاه ناحیه هرسین تحویل دهند. 
وی در پایان اظهارداشت: منویات و ارشادات دلسوزانه و پدرانه مقام معظم رهبری همواره چراغ راه ما خواهد بود و باتمام توان فرامین معظم له را به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۴۷۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.