آیت‌الله « مصطفی علما» روز چهارشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه اصل فلسفه حکومت، خدمتگزاری به مردم است، افزود: بالاترین کار این است که به مردم خدمت کنیم، بنابراین حق مردم استان کرمانشاه این است که مسوولان نهایت توجه را برای رفع مشکلات استان داشته باشند.

وی همچنین خواستار رفع مشکلات فاضلاب شهرستان هرسین شد و تاکید کرد هر چه سریعتر این مشکل حل شود.

ارایه خدمات بهینه اولویت شرکت آبفا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به ادغام شرکت های آبفا و آبفار در قالب طرح یکپارچه سازی، بر پایداری خدمات به شهروندان شهرها و روستاها تأکید کرد و گفت: با یکپارچه شدن شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی می توان گفت آحاد مشترکان استان تحت پوشش خدمات آب و بخش وسیعی نیز تحت پوشش خدمات جمع آوری فاضلاب این شرکت قرار دارند.

«علیرضا کاکایی» افزود: تلاش مجموعه آبفای استان بر این است که خدمات خود را به صورت بهینه و پایدار در هر دو بخش شهری و روستاییو در دو حوزه آب و فاضلاب ارتقا دهد و عموم مردم استان را از خدمات خود بهره مند سازد.

مدیرعامل آبفای استان همچنین اظهار داشت: به فراخور شرایط کنونی ناشی از شیوع بیماری کرونا، با افزایش تهیه و تولید محلول ضدعفونی آب ژاول در تصفیه خانه آب شهیدنظری کرمانشاه مازاد این محلول را به صورت کاملا رایگان در اختیار ادارات و همچنین نهادها و ارگان های دخیل در امر ضدعفونی معابر قرار دادیم تا در مبارزه با کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به شهر کرمانشاه است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.