رییس کل دادگستری استان کرمانشاه که در محل تخریب این ساخت و سازها حضور داشت با بیان اینکه یکی از عناوین مجرمانه پرتکرار تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیرمجاز است، گفت: بسیاری از زمین های کشاورزی مرغوب با این تغییر کاربری‌های غیرمجاز تبدیل به باغ و ویلا شده اند که علاوه بر غیرقانونی بودن این عمل، اقتصاد کشاورزی نیز دچار چالش شده است.

«پرویز توسلی‌زاده» افزود: این افرادسودجو با خُردکردن زمین‌های کشاورزی و تبدیل آنها به باغ و ویلا چرخه تولیدات کشاورزی را دچار مشکل کرده اند.

وی تاکید کرد جدای از زیان‌های وارده به اقتصاد کشاورزی از دیگر مضرات این کار توسعه بی رویه فضای شهری است که در این زمین های مرغوب به صورت غیرقانونی صورت می گیرد و باید با آنها برخورد شود.

توسلی‌زاده در ادامه سخنان خود با هشدار به مسوولان مربوطه تاکید کرد نباید اجازه داد کار به جایی کشیده شود که ما مجبور به تخریب شویم و از همین جا به اداره بازرسی استان اعلام می کنم که با بررسی های لازم چنانچه هر یک از مسوُولان در این خصوص کوتاهی کردند برای آنها پرونده قضایی تشکیل دهند.

رییس کل دادگستری استان به مردم نیز توصیه کرد از انجام کارهایی که خلاف قانون هست امتناع کرده و همواره سعی کنند براساس قانون و در چارچوب آن عمل نمایند.

تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور رییس کل دادگستری ، دادستان مرکز استان، مدیران کل جهاد کشاورزی و اراضی ملی و منابع طبیعی و برخی از مسوُولان ذیربط انجام شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.