فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: کارگاه تولید و تعمیر ادوات و ماشین آلات کشاورزی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته می شود.
جهانبخش حیدری افزود: با راه اندازی این کارگاه زمینه اشتغال ۲۵ نفر فراهم خواهد شد و در توسعه بخش کشاورزی و ماشینی کردن آن نقش اساسی خواهد داشت.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید، از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: کلیه مراحل اداری صدور مجوزهای لازم برای احداث این کارگاه در کمترین زمان ممکن انجام گرفته است.
مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب نیز گفت: با آغاز تولیدات این کارگاه علاوه بر کاهش هزینه تمام شده می توان با صادرات محصولات تولیدی آن ، ارز قابل توجهی وارد کشور کرد.
کامران کریمی افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای ماشینی‌کردن کشاورزی اسلام آبادغرب هزینه شده که ۵۴ میلیارد ریال آن از محل خط اعتباری طرح توسعه ماشینی‌کردن(مکانیزاسیون) کشاورزی و در قالب تسهیلات جذب شده است.
وی ادامه داد: با این اعتبار و تسهیلات ۴۰ دستگاه تراکتور سبک و سنگین باغی، ۴۷ دستگاه ادوات دنباله بند تراکتور و پنج دستگاه کمباین به کشاورزی این شهرستان اضافه شد.
شهرستان اسلام آبادغرب ۱۰۱ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که ۹۰ هزار هکتار آن دیم و مابقی آبی است.
اسلام‌آبادغرب در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.