مرادعلی تاتار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون کشورهای جهان و به تبع آن کشور ما با بیماری ویروسی کرونا درگیر است و مثبت شدن مواردی در قصرشیرین نیز با توجه به این بحران فراگیر به دور از انتظار نبود و از این رو از مردم می خواهیم که با حفظ آرامش برای قطع زنجیره انتقال این ویروس و شکست کرونا با مسوولان همکاری کرده و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و بیرون از منازل خودداری کنند زیرا اکنون امن ترین مکان خانه است.
وی اظهار داشت: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که خانواده های افرادی که آزمایش کرونای آن ها مثبت اعلام می شود قرنطینه می شوند و تحت مراقبت و کنترل قرار می گیرند تا شاهد شیوع بالای آن در سطح شهرستان نباشیم.
وی از مردم خواست با رعایت موازین بهداشت فردی و همچنین ملزم بودن به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مسوولان را در ریشه کنی این ویروس کمک کنند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: کار ضدعفونی و گند زدایی خیابان ها و معابر شهرستان توسط شهرداری و با همکاری نهادهای نظامی به طور مستمر اجرا می شود و تمامی واحدهای صنفی غیرضروری نیز تعطیل هستند و ورود افراد غیربومی به شهرستان نیز ممنوع است و راه های ورودی به این شهرستان مسدود است.
تاتار گفت: بوستان ها و اماکن عمومی تعطیل و حضور مردم در این مکان ها ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.
وی از افراد غیربومی خواست هرچه سریع تر شهرستان را ترک کنند زیرا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هیچ کسی تعارف نداریم و جریمه و توقیف خودرو در انتظار مالکان خودروهای غیربومی است که در شهرستان تردد می کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست ۶ نفر آمار مبتلایان این استان به ۲۱۳ نفر رسید که ۲۷ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز یکشنبه ( ۱۰ فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۱۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۹۸۵ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۳۵ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.