این نقاهتگاه با همکاری ارتش و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای بیماران مبتلا به کرونا ( بانوان) ایجاد شده است.

استاندار، فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز از این نقاهتگاه بازدید و از نزدیک در جریان راه اندازی این مرکز قرار گرفتند.

همچنین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه روز سه شنبه نقاهتگاه ٢٠٠ تختخوابی برای آقایان مبتلا به کرونا در کرمانشاه راه اندازی کرده است.

استاندار کرمانشاه در بازدید از این نقاهتگاه گفت: از مردم تقاضا دارم با توجه به اینکه استان به لحاظ وضعیت بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست؛ در خانه بمانند.

هوشنگ بازوند افزود: مردم فهیم استان از ترددهای غیرضروری جداً خودداری نمایند و در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه های بهداشتی اهتمام و جدیت داشته باشند.

وی اظهار داشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ایجاد این نقاهتگاه و همکاری گسترده در ضدعفونی اماکن عمومی ؛ با هدف ارائه خدمات به بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان تشکر می کنم.

بازوند افزود: سپاه همیشه در بحرانها نقشی مهم و موثر در ارائه خدمات به مردم  برعهده داشته که شایسته تقدیر است.

اکنون بیمارستان های گلستان و فارابی در شهر کرمانشاه برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دارد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ دوشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۸ نفر بوده که ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا به ایرنا افزود: از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده اند که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی اضافه شده است.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۳۷ نفر بستری شدند که از این تعداد ۸۲۶ نفر ترخیص و ۹۲ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.