سردار سلیمانی روز سه شنبه در حاشیه آغاز رزمایش بیولوژیکی کنگاور در جمع خبرنگاران افزود: امروز در ۲ شهرستان کنگاور و سنقر رزمایش بیولوژیکی با باکارگیری گروه‌های عملیاتی و تحت امر آغاز شده است.
او افزود: این رزمایش با حضور یگانهای تکاور تیپ انصارالحسین، انصار رسول و گروه ۴۳ امام علی علیه السلام کرمانشاه و همدان درحال برگزاری است.
سردار سلیمانی با اشاره به استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در این رزمایش افزود: از دستگاه هایی همچون روتکس، درفش، واکنش سریع و دیگر دستگاه های دفاعی در این رزمایش با گنجایش چندین هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شده است.
او در ادامه امنیت مردم و کشور را وظیفه، تکلیف و از مسوولیت‌های اصلی خود دانست و تصریح کرد: یک روز در دفاع مقدس، روز دیگری در مبارزه با اشرار و ضدانقلاب و امروز در جبهه امنیت سلامت مردم به میدان‌ آمده ایم.
معاون عملیاتی قرارگاه نجف اشرف با بیان اینکه سبزپوشان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی امکانات و تجهیزات خود را در این راه به کار گرفته‌اند، تأکید کرد: نقش اصلی مقابله و مبارزه با کرونا ویروس و از بین بردن حلقه و زنجیره این ویروس منحوس و شوم بر عهده مردم است و مردم باید مسائل بهداشتی و پروتکل های بهداشتی که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است، را با دقت رعایت کنند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا ساعت ۱۲ یکشنبه شب موارد مثبت کووید ۱۹ در این استان ۱۸۲ نفر بوده که هفت نفر در ۲۴ ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۱۸۲ مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۷ نفر فوت کرده اند.

به گفته او، همچنین از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۹۰۴ نفر بستری شدند که از این تعداد ۷۸۶ نفر ترخیص و ۱۰۱ نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.