سرهنگ «حسین براری» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از وقوع چند فقره زورگیری مسلحانه در کمربندی شرقی کرمانشاه و شکایت تعدادی از شهروندان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند که ۲ جوان حدودا ۲۵ ساله به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکوف و یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به زورگیری و سرقت اموالشان کرده اند.

سرهنگ براری تصریح کرد: به دنبال این موضوع، ماموران پاسگاه انتظامی چالابه تحقیقات گسترده خود را برای یافتن زورگیران مسلح آغاز و در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده این ۲ فرد در تپه های اطراف کمربندی ماموران به سرعت در محل حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مجرمان تحت تعقیب با دیدن پلیس اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند اما در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز هر دوی آنها مجبور به تسلیم خود شدند.

وی گفت: ماموران همچنین موفق به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکوف، ۲۲ عدد تیرجنگی، یک عدد خنجر و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه شده و موتورسیکلت فاقد پلاک آنها نیز توقیف شد.

سرهنگ براری تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، زورگیران مسلح اقدام به سرقت وجه نقد، جواهرات، گوشی تلفن همراه و دیگر وسایل با ارزش آنها کرده بودند که تلاش برای یافتن آنها از سوی پلیس ادامه دارد.

رییس پلیس کرمانشاه گفت: یکی از سارقان دستگیر شده فردی سابقه دار است که آدم ربایی را در کارنامه خود داشته و به تازگی نیز با دریافت مرخصی از زندان آزاد شده بود.

وی در پایان گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه نمی دهد عده ای سودجو امنیت شهروندان را با مخاطره مواجه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.